Vertrek Bolivia - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Carlijn Bongers - WaarBenJij.nu Vertrek Bolivia - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Carlijn Bongers - WaarBenJij.nu

Vertrek Bolivia

Door: Carlijn

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

16 Oktober 2009 | Nederland, Baarlo

Hola Amigos!

Nee nee, ik zit nog niet in Bolivia. Nog 2 nachten slapen en dan vertrek ik vanuit schiphol naar Bolivia. Een lange vliegreis, want in Peru moet ik 12 uur wachten op mijn vliegtuig naar Bolivia. Dat wordt nog even in een hostel slapen, voordat ik er echt ben.

Inmiddels beginnen de kriebels wel te komen en kijk ik er erg naar uit om op mijn project: 'Granja Moglia' aan het werk te gaan. Ik laat mij verrassen, want het werken met straatkinderen is nooit hetzelfde!

Ik heb al een aardig bedrag aan sponsorgeld verzameld, waar ik de kinderen erg blij mee ga maken! Ik zal in de volgende berichten vertellen hoe ik dit sponsorgeld ga besteden.

Nou, ik ga mijn laatste spullen inpakken en dan horen jullie snel weer iets van mij!

Saludos Carlijn

  • 16 Oktober 2009 - 16:36

    Hanneke, Jacques :

    Carlijn, nogmaals heel veel succes in Bolivia. Maar eerst een goede vlucht!
    We kijken met spanning uit naar je berichtjes.
    Lieve groetjes.

  • 16 Oktober 2009 - 16:44

    Linde:

    wauwww! je gaat echt!!
    echt heel gaaf! ik ben jaloers op je hoor! ik denk nog zo vaak terug aan te gekke herinneringen!! en die ga jij ook zeker krijgen!

    daarom.. heel heel veel succes met de kinderen! je zult veel moeten geven, maar zekerste weten ook heeel veel terug krijgen!

    dan rest mij nog een ding te zeggen:
    GENIET, GENIET, GENIET!!!

    groetjes Linde

    ben benieuwd naar je avonturen ;)

  • 17 Oktober 2009 - 07:50

    Joan:

    Heej jung! ;) Huule fijne reis! Det waas ik gister vergaete te zeggen! we'll keep in touch! xxx

  • 17 Oktober 2009 - 15:11

    Marlien:

    Een goede reis en een dikke kus van Marlien Huub Hessel en Renske

  • 17 Oktober 2009 - 17:16

    Dien Zusje:

    Ha zusje! spannend he!
    nog un paar eurkes en dan goan we noar schiphol!
    Ik kroep op tied in bed, want de wekker geit vruug!
    Tot morgen!

    xxx Lieke

  • 17 Oktober 2009 - 21:11

    San:

    REMEMBER!!

    So kiss me and smile for me.
    Tell me that you'll wait for me.
    Hold me like you'll never let me go.
    Cause I'm leaving on a jet plane.
    I don't know when I'll be back again
    Oh Babe I hate to go...

    Nou is ut echt dien tied um te gaon! Hes dr zoe lang naor oetgekeke...
    Dit zalse noeits vergeate.
    We spreake elkaar snel, en zeen doon we os euver 7 maonde pas weer.

    Dieke xxx
    San


  • 19 Oktober 2009 - 08:59

    Joli Bongrers:

    hola carlijn,
    fijn dat je vanmorgen belde dat je in LIMA WAS.
    ik ben toen nog even in slaap gevallen.
    ik hoop dat je lekker slaapt in het hostile en dat de keelpijn gauw over is!
    nu op naar Santa Cruz kus voor jouw en gerjan
    mam

  • 19 Oktober 2009 - 09:13

    Liset:

    Ha Carlijn,

    Je bent al aardig op weg zo te lezen, ik had je gisterenavond nog een sms verstuurd (dacht dat je 19e vertrok=stupido van mij), om je nogmaals heel veel succes met alles te wensen!!!GO GUNTER ;)
    xxLiset

  • 19 Oktober 2009 - 14:36

    Lieke:

    Charlyyy!!

    wie verlup de reis so far?

    Nogmaals vuul succes en geniet dr van de komende 6,5 moanden!

    we spreke os..! Xxxx Liek

  • 20 Oktober 2009 - 07:08

    Dien Mam:

    hola carlijn
    hopelik bis se now in santa cruz.ik wach op dien telefoontje. ut is wal stil hej ik bin blie det ik morge kan werke. xxxxmam

  • 20 Oktober 2009 - 20:07

    Hans:

    Carlijn is goed aangekomen in Santa Cruz. Ze was wel wat down maar na zo'n lange reis is dat niet verwonderlijk. Nu gaat het beginnen. Liefs, Pa

  • 21 Oktober 2009 - 16:45

    Dien Zus:

    Ha Carlijn,
    wat luxe dat je een eigen slaapkamer met badkamer hebt!
    Heb je ook warm water?
    Ik ben benieuwd hoe de eerste dagen zullen zijn!!
    Wel raar dat je zo ver weg bent!
    liefs Lieke

  • 22 Oktober 2009 - 09:47

    Harrie Kanters:

    Hoi Carlijn,
    Je zult inmiddels wel van Gerjan gehoord hebben hoe het SAMENFEEST verlopen is. We gnieten er nog steeds van, vooral door al die positive reacties. We hebben ook nog even aan de eerste vertrekkenden gedacht bij de viering. En nu is het al zover. Ben benieuwd of ahet allemaal goed zal bevallen. Maak er iets moois van.
    Liefs en groetjes. Harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Straatkinderen in Bolivia

Recente Reisverslagen:

30 April 2010

Het afscheid

08 April 2010

Jezus in de hoofdrol

05 Maart 2010

Don Bosco in het land

05 Februari 2010

´Hermana Carlijn´

06 Januari 2010

Het nieuwe jaar in!
Carlijn

Hola todos ustedes, Jaja, mijn bericht begint verassend met een woordje spaans.. Ik heb er voor gekozen om weer voor vrijwilligerswerk naar het buitenland te gaan. Dit keer niet naar Bolivia, maar naar Guatemala. Een land waar ik ooit eens ben geweest voor 2 dagen, maar nog weinig van gezien heb! Ik vertrek 20 december. Mijn project is nog niet helemaal duidelijk, maar het is in ieder geval weer iets met kinderen!! Hier kunnen jullie weer al mijn belevenissen lezen en fotos bekijken.... Voor foto´s van mijn reis kun je een kijkje nemen op: http://picasaweb.google.com/Carlijnbongers Saludos!

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 42666

Voorgaande reizen:

20 December 2011 - 02 April 2012

Un nuevo viaje a Guatemala!

19 Januari 2011 - 04 Mei 2011

Vuelvo a Bolivia

18 Oktober 2009 - 15 Mei 2010

Straatkinderen in Bolivia

Landen bezocht: